пятница, 3 июня 2016 г.

Модуль 1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
-  яким чином я зможу використовувати інформаційно-комунікаційні технології в своїй педагогічній діяльності, щоб це сприяло кращому засвоєнню учнями навчального матеріалу;
 - за допомогою ІКТ підвищити та удосконалити свій педагогічний досвід;
-  співпрацювати з іншими вчителями для обміну досвіду;
-  оволодіти вміннями використовувати комп'ютерні програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які нададуть мені методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів, а саме їх знань, умінь та навичок з відповідного предмета.
Я вважаю, що інформація, якою я оволодію по закінченню тренінгу буде дуже корисною для мого подальшого педагогічного росту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий