пятница, 3 июня 2016 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме як залучити учнів до процесу оцінювання, тим самим змінивши їх ставлення до навчання. Я впевнилась, що оцінювання має відбуватися постійно протягом усього проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Також оцінювання має акцентувати увагу на змісті навчальної теми. Для того щоб визначити рівень розуміння теми та знань учнів використовується підсумкове оцінювання.
Необхідно при створенні або адаптації оцінювання дотримуватися таких дій: самому виконувати завдання, залучати колег та учнів до створення інструментів оцінювання, уникати використання незрозумілих, неточних слів та ін.

Комментариев нет:

Отправить комментарий